Toughest 2015

JAG GJORDE DET! Toughest 2015 är avklarat och jag kan knappt förstå det. 40+ hinder och 8km långt!! Kommer ihåg hur det pirrade i magen redan när vi lämnade Gävle och jag kunde knappt sitta still. Men känslan när vi alla stod där på startlinjen.. solen, värmen, regnet, musiken, sammanhållningen, lika glada, peppade, skrikandes och redo allihopa! Och vet ni vad?! Jag klarade  hinder jag inte trodde skulle klara, jag är så STOLT över mig själv! Endorfinerna och adrenalinet som rusar genom kroppen är obeskrivligt, och vilket team. Vi höll ihop hela vägen, peppade & hjälpte varandra. Skulle inte klarat det utan er! Åh jag är så lycklig. Bland det tuffaste, häftigaste, roligaste och mest krävande lopp jag gjort och förmodligen kommer göra. 
 
Att nu idag, dagen efter sitta stel som en pinne, med blåmärken längs hela kroppen och ömma leder är bara underbart. Haha, ja jag lovar er att det är så! Det är detta jag älskar, att utmana mig själv, möta mina rädslor (som bara gör mig starkare) och att få dessa lyckorus efter varje avklarat lopp gör mig alltid några centimeter längre för varje gång. Sen min klippa, älskade syster, tack för att jag får dela dessa minnen med dig! Åh lycka lycka lycka! Livet är bra fint! Åh jag kan inte sluta le! VI ÄR BÄST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0