Vansbro tjejsim 2015

3 delar av fyra i tjejklassikern är avklarade, nu återstår bara löpningen. Denna gång var det Vansbro tjejsim, 1km i öppet vatten som stod på tur. Att simma ute, i mörkt, djupt vatten, med massa sjögräs och ja.. nä fy! Som jag har varit rädd inför detta! Men vet ni vad, jag gjorde det! Detta stärkte mig nå enormt som person och gjorde mig verkligen några cetimeter längre! Jag är så stolt över mig själv, så glad att hur rädd jag än är, så gör jag de! Att hela tiden kämpa med att övervinna mina rädslor och våga tro på mig själv! 
 
I övrigt var det faktiskt rätt skönt i vattnet, ca 18,4 grader, perfekt väder, inte lika strömt som jag trodde det skulle vara. De första 500 metrarna gick dock långsamt, men sedan nästan flög vi fram och jag kunde inte sluta le. Jag kom i mål! Där stod jag med största, fånigaste leendet och bara njöt, kramade om tjejen som jag får turen att utföra allt detta med och bara sa: vi gjorde det syrran, åh vad vi är bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0