En längtan så stor

Hej på er! Hoppas ni har det alldeles fantastiskt bra där hemma eller var ni än befinner er. Njuter av kärlek, vänner, familj och livet i helhet, för det är exakt vad jag har gjort på senaste och även gör just nu! 

Varför jag inte skrivit på evigheter har dels varit för att jag haft noll inspiration men framförallt för att jag har haft så otroligt fullt upp med mig själv och det fantastiska som hänt/händer runt om mig att jag bara inte prioriterat bloggen. Sen har kameran även bara blivit liggandes vilket jag inte är helt nöjd med. Vi går ju trots allt mot ljusare tider, soligare och varmare dagar, automatiskt gladare miner, mer händelserika dagar, osv. Vill ju dela med mig av det fina i livet ifrån min vinkel. Livet är bara så fint just nu. Jobb, utbildning på g, kärlek, nya vänskaper, grymma utmaningar, vardagsäventyr och snart födelsedag. Det gör mig varm av lycka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0