Gudomliga blåbärsgröt

Fortfarande nedbäddad i sängen bland täcken och filtar med en andra kopp te efter frukosten myser jag till solen som skiner in. Härliga morgon! Planerna för dagen är kort och gott små, lite jobbsökande måste jag dock hinna med! Vill inte längre ligga hemma om dagarna och bara låta dem passera, vill ha ett jobb att gå till och fylla dagarna med liv. 
 
Mumsade även imorse på min älskade blåbärsgröt med tanke på att hela frysen är proppad med 8 liter blåbär jag fått av pappa. Men det är ju så gott! Jo, trotts den dåliga uppdateringen kvarstår några underbara läsare som jag beundrar stort, men min fråga är vad är ni intresserad av att få veta/läsa om här på bloggen? Något speciellt?
 

Kommentarer
Postat av: vonskareng

själv känner jag att plugga skulle vara det ultimata för mig i vår, då kmr jag nog vara mera fokuserad på plugg än på mat! måste bara fråga om du går nån slags behandling och hur det är i såna fall? :) sjukt nervös över vad jag kmr få för slags behandling efter mina bedömningssamtal... om de kmr tvinga i mig en massa massa mat på en gång osv...:3 tack för din kommentar, ska börja följa din blogg! kram!

2012-09-06 @ 09:54:46
URL: http://www.vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0