Helgens godsaker

Om jag skulle beskriva helgen med ett ord skulle det vara, full, på alla sätt och vis! Fredagen bjöd på lång pannkaksfrukost-date med Maja innan det obligatoriska dundermyset med älsklingen startade då vi åkte iväg och köpte oss den största godispåsen någonsin och kröp sedan ned i soffan och njöt resten av kvällen. På lördagen däremot begav jag mig mot Clarion hotel där syster höll till och lyxade. Vi drack gott, spelade kort, åt ännu mer godsaker och hade det kalasbra med massa prat och skratt. På det blev det en lyckad utgång. Avslutningsvis bestod hela söndagen av sängmys med hjärtat med ännu mer gotta till en film innan det var dags för ögonen att slutas. Sammanfattningsvis har jag i princip bara ätit godis och godsaker, samt njutit av fantastisk sällskap hela långa helgen. Full på alkohol, full på godis, full på glädje, full på kärlek..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0