Det är nu det gäller

Tänkte att nu när jag inte har så mycket att göra om dagarna skulle jag ta och uppdatera lite om vad som försigår i mitt liv just nu. Till att börja med stortrivs jag med mitt hjärta i nya lägenheten, dock några saker kvar som ska fixas! Bilder kommer! Men det är galet vad dagarna springer iväg, och jag vill hinna njuta och ta vara på dem, därför har jag bestämt mig. Det ska nu ske en förändring i mitt liv, som egentligen skulle skett för allt för längesen... Ibland blir inte allt som man tänkt sig.
 
En utmaning med mig själv står i fokus. Det jag kan säga är att den handlar om att finna en balans i livet, med mig själv, sluta förbjuda, ha så höga krav, njuta och våga leva. Jag har stått på samma fläck och trampa ett bra tag nu utan någon större förändring. Min syn på vad jag vill åstadkomma har förändrats. Jag måste börja fokusera på mig nu, på vad jag behöver och strunta i alla andra. Jag vill leva och må bra, vill ha en frisk och sund kropp med mycket muskler som orkar vardagen. För det vet jag krävs en hel del samt tålamod. Jag vill inte längre göra skada, på varken mig själv eller mina nära, utan tvärtom, gott. Det är därför dags, det är nu eller aldrig. Jag vill verkligen det här så mycket, jag ska kämpa in i det sista!

Man lever bara en gång och jag vill inte gå miste om livets magiska, fina stunder.. Jag vill känna friheten.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla fin du är! :)

2012-09-05 @ 10:36:47
URL: http://someonetosaveyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0