1,5 år fyllt med kärlek

I måndags var en speciell dag för mig och mitt hjärta, vi hade nämligen varit tillsammans i hela 1,5 år då. Helt underbart men samtidigt så ofattbart! Att kärleken till en speciell person kan vara så stark och bara växa mer och mer från dag till dag. Att man kan älska en person så pass mycket är otroligt. Det finns ingen jag hellre vill spendera varje ögonblick, sekund och minut tillsammans med än denna kille. Han gör mig till den lyckligaste. Åh jag blir bara mer kär för varje dag som går! Det blev även ett mysigt restaurangbesök under kvällen, bilderna är ifrån då. ♥


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

GRATTIS till er!! :) Det är himla underbart när man hittat någon som man vill vara med varje ögonblick :)

2012-05-26 @ 07:42:05
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: alexandra ekstrand

grattis sötnosar! :)

2012-05-27 @ 10:05:55
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0