Att ta sig tid

För allt för längesedan kikade jag in här och gav något slags livstecken men har nu sparkat mig i baken och visar äntligen att jag fortfarande lever! Dagarna efter studenten har bara rusat förbi och jag har massor att berätta och mängder med bilder ifrån allt från student, midsommar och andra fina stunder att visa er!

Men... för tillfället får ni vänta ytterligare en dag med bättre uppdatering då jag snart somnar sittandes efter en fullspäckad dag plus att klockan står på 06.30! Därför syns och hörs vi bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Längta tills det dyker upp fler inlägg ;D Hihi :D

2012-07-03 @ 19:56:07
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0