En sådan dag idag

Kan inte sluta tänka på dig, vill inte vara utan dig, vill bara vara nära dig, jag är så kär, gråtfärdig varje sekund, lyckan att få vara din, känslan som uppstår när du kysser mig. Det är en sådan dag idag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara hem, hem till din varma famn, få kolla in i världens vackraste ögon, känna det starka bandet av kärlek, vill glömma allt runtomkring, bara vara med dig. Det är en sådan dag idag. Min fokus hamnar på dig, det är bara dig i mina tankar, det är okontrollerbart, jag vill känna din kropp mot min, höra din röst, höra dig säga jag älskar dig, vill att du ska hålla om mig på sättet som bara du kan och aldrig släppa taget, känslan att jag spricker av kärlek till dig, pirret i magen då jag ser dig. Det är en sådan dag idag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gu va söööt du är! :)

2012-02-01 @ 10:51:27
URL: http://carolinefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0