När gott smakar bäst

Äntligen, morgonpigg och uppe med tuppen. Glädje av att få ta vara på dagen! I skrivandes stund mumsar jag på min frukost som fick bli en favorit i repris. Min njutning på morgonen, tyst, mörkt med levande ljus och bara vara. Perfekt. Köpte nya glas igår vid besöket på Ikea då jag tråkigt nog haft sönder många av mina andra, dock inte dem nya på bild. Annars har jag fullt upp hela dagen lång men sånt gillar jag! Från morgon till kväll, men nu, dags att bocka av nummer 1 på listan. Go lillördag på er allesammans, njut, le och ta vara på dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Katrine

Åh trodde jag skulle ha tur o möta dig på gymmet idag på FM, Putte sa att han träffat dig igår. Ska ned imorgon då de öppnar innan Mange ska hit o käka... Var rädd om dig. Kram

2012-12-28 @ 19:23:45
URL: http://halsoatiin.wordpress.com/
Postat av: Caroline

Tack för en fin blogg med fina bilder och massa gott!
Vilken underbar frukost du gjort här- receptet tas tacksamt emot- ser alldeles underbart gott ut!

2014-04-15 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0