Än är det inte för sent

Kicken, längtan, viljan, pirret, lättnaden och glädjen med att blogga for nyss rakt genom mig. Åh, vad jag saknat det! Varför jag inte gjort något åt saken tidigare är för att jag i en period nu lagt all fokus på mig, min hälsa, mina mål, mina prioriteringar, samt tankar kring framtiden. Det har hänt så otroligt mycket roligt sen sist men vet inte hur jag ska kunna berätta allt, men tills dess.... 

• Firat 2 år med älsklingen                                                              
• Sett Swedish House Maffia live
• Träffat nya fantastiska människor                                               
• Ätit på tok för mycket pepparkaksdeg
• Skrattat och lett mer än vanligt                                                     
• Det har blivit vinter
• Tränat många svettiga underbara pass                                  
• Blivit mer kärare än någonsin
• Jobbat extra och tjänat ihop några extra slantar
• Blivit gladare och några kilon tyngre, haha                              
• Jag har saknat min familj enormt
• Lycklig att få ha min andra hälft hemma hos mig                   
• Levt i nuet och Inte tänkt på morgondagen
• Inte köpt en enda julklapp ännu
 

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jag har träffat en liten ängel där i dig tror jag

2012-12-16 @ 20:32:39
URL: http://halsoatiin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0