Tillbaka till rutinerna

Jag kan äntligen säga äntligen! Har nu avverkat mina 4 veckor med arbete och känslan av att nu kunna slappna av ett tag och hitta tillbaka till mina vanliga rutiner igen är obeskrivlig. Att ha jobbat har varit kul men både stress och oro har orsakat att både kropp och knopp blivit lidande på senaste.  Så med ny vecka, nya friska tag, fina saker att se fram emot och härliga mål att uppnå är jag mer än redo att sätta igång!

Min dag i helhet har bestått av spackling samt slipning i nya lägenheten. Imorgon ska de målas för fulla muggar! Längtar ivrigt tills allt blir klart så man kan börja flytta in alla möbler! Så nu har jag krupit ned i sängen bredvid min finaste för lite kramar och mys innan ögonen sluts inför en fullspäckad tisdag. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0