Ett glatt språng tillbaka

Hallå där saknade ni, det var verkligen inte igår kan man säga!
Har haft fullt upp i mitt liv nu på senaste med både med och motgångar vilket gjort att jag inte haft tid eller ork att kika in här och uppdatera. Men bitarna börjar falla på plats och jag börjar sakta men säkert hitta tillbaka. Det har inte varit lätt och det kommer det inte heller att vara men jag har dem finaste personerna man kan ha runt om mig vilket gör mig lycklig och varm i hjärtat! Nog om det för nu ska här bloggas igen då jag saknar det så!

Dagen i helhet har bestått av träning, matlagning, städning, diskning och massa småfix så nu har jag slagit mig till ro i soffan med lite mellanmål. Kvällen ser lugn ut då en fullspäckad morgondag står på schemat. Jag fyller nämligen år! 


Kommentarer
Postat av: lisen

ditt hår är underbart!

2012-04-11 @ 17:41:21
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

SJUKT fint hår!! :)

2012-04-11 @ 20:51:05
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis då :-)

2012-04-13 @ 04:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0