Världens mysigaste

Åh så underbart, fick ha min mysiga älskling hemma hos mig någon timme exta imorse! Han är ju borta hela långa dagar ifrån mig annars, tänk vad bra det hade varit om man fick vara med honom jämt? ja puss på det! Jag ska egentligen iväg och träna nu men orken ifrån gårdagens två pass finns inte tillgänglig idag känner jag. Älskade skivstången igår men yogan lite mindre.. Ska ju vara avslappnande då men jag låg och tänkte igenom hela långa passet jag, men kanske blir bättre efter några gånger? Så träningen idag får nog bli en promenad till skolan, men nu ska jag mys ner mig i soffan och sedan göra iordning lite blodpudding till lunch.


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand

hejhej! då har jag luskat fram en vinnare i tävlingen om eventbiljetterna till goya på lördag, kika in på bloggen och se om det var just du som vann. om inte, tack så mycket för att du var med & tävla! ♥



PUSS

2011-10-06 @ 20:04:02
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0