Tusen miljoner punkter

Finns nog ingen som var lika sur, arg, irriterad, besviken, ledsen, förbannad och ja allt man kan komma på som mig idag! Åkte ju till Bollnäs efter skolan idag och jag hade verkligen sett fram emot att åka dit för att hämta lite paket och fixa med en massa saker som jag planerat innan men vad kommer jag på när jag väl hoppas av tåget här hemma i Bollnäs? Jo att jag glömt nyckeln till mamma i Gävle.. och mamma är på älgjakt! Så jag kom inte in för att hämta alla min saker :( bra där!

Men tur som jag har, så har jag min fina underbara vän Malin som jag fick komma hem till, äta riktigt god mat och allt hos! Så för en stund sedan sprang vi bort till MM och köpte oss lite gotta och sitter nu vid varsinna datorer, skrattar och har det allmänt bra! Sover här inatt, åååh, jag har det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0