Effektiv dag

Imorse ringde klockan vid 06.00, var på gymmet vid 06.30 och körde ett härligt pass och AJ AJ AJ vilken träningsvärk jag har nu, kan knappt sätta mig på toa ;) Åkte sen hem en snabbis innan jag promenerade mot skolan. Hade lektion och sedan var det lunch. Efter det promenerade jag, Elina och Bella ner mot stan (bella lämnadade oss vid willys) för att ha sista lektionen på bibblan. Sedan gick jag hem igen, diskade, åt mat, städade rummet och nu ÄNTLIGEN ligger jag här i sängen och har det mysigt. Ska snart pussa min älskling godnatt och försöka sova, för ska upp tidigt imorgon med..

Före:
Efter: Dock inte så stor skillnad men lite åtminsone ;)

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

sv: Men åh va du är gullig! då är det ju självklart att ja ska följa dej med :) <3

2011-11-30 @ 21:49:51
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi tack så mycket :'DD

2011-11-30 @ 23:04:55
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0