Hade det underbart

Gårdagen blev lyckad. Som jag sa skulle jag överraska älskling när jag kom in till Gävle om han sov, och det gjorde han som tur var! Han vart riktigt glad och det var riktigt roligt att se. Jag fick efter en stund upp honom ur sängen och vi gjorde då frukost till oss båda, efter det åkte vi iväg till köpis för att kika.

Väl hemma gjorde vi oss iordning för att gå ner mot interpool och äta och det var riktigt gott och mysigt! Klockan gick och det var sen dags för att bege sig mot bion. Vi såg pirates of caribbean i främmande farvatten och den var riktigt bra, verkligen värd att se! Efter det bar det av hem där massa mys väntades. kärlek kärlek kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0