Då kör vi!

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit på en riktigt, riktigt härlig dansträning! Hade längtat så efter att få dansa igen och det gjorde suset. Lärde oss även en ny koreografi idag, så är inne på vår 4 nu, så himla kul!

Nu när jag ändå är igång och inte är så sjuk så kör jag igång med träningen! Det börjar men en PowerWalk imorgon bitti eftersom jag har sovmorgon! Lika bra att röra på fläsket och därmed få vara ute i solen medan man kan, haha. Efter det blir det skola en stund och sedan väntas en hel kväll med bara plugg! Jäklar vad jag ska in med skolarbeten som bara blivit liggandes då!

Nu ska jag se till att försöka sova! Men måste först tillägga att jag efter många om och men fått sommarjobb! Härligt, härligt! Godnatt på er nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0