Gott kvällsfika

Har precis ätit upp min goda fruktskål som jag gjorde som kvällsfika och ligger just nu och kikar på någon film som går på teven. Älskling sover redan eftersom han ska upp tidigt imorgon och jobba och han är så söt när han sover!

Imorgon är det måndag och en vecka har redan gått av sommarlovet. Jag känner att jag måste börja ta tag i saker om jag vill ha dem gjorda! Guuud så seg jag är! Blir lite sur på mig själv.. Därför står en massa saker på mitt schema imorgon. Börjar med att krypa ner under täcket med min pojkvän och njuta och försöka sova inför imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Love&Peace

Det såg gott ut! ^^

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

2011-06-21 @ 00:16:11
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 20:52:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0