Då var det dags igen..

Första dagen i skolan är nu avklarad och det är dags för sista året på gymnasiet!? Allt har gått så himla fort men det känns skönt! Som jag säkert sagt tidigare tycker jag att det är bra att vi börjat skolan för att få in rutinerna igen, så som träning, kost, ha något att göra om dagarna osv. Vi fick ju även våra scheman idag och dem var rätt så okej, så jag kommer få en hel del tid till att träna som jag så länge suktat efter och därmed ha tid till allt plugg som kommer komma! Men det känns som att det kommer bli ett bra år! Planerna just nu ser ut som nedan:

*
Köpa gymkort och börja träna regelbundet! 
* Plugga till körkortet
* Leta lägenhet
* Lägga mig i tid på kvällarna så att jag orkar upp på mornarna!! haha

Väl hemma efter skolan idag var jag trött som vanligt, så det blev en mysig onsdags-kväll med älsklingen! Nu ska jag ta och lägga mig för att orka upp till skolan imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0