Drabbad av feber

Har nog inte varit riktigt sjuk på flera år, men igår kändes det verkligen som om jag skulle dö. Kände även av det i förrgår kväll då jag skulle lägga mig. Hela huvudet  var kokhett och dunkade. Men hade ingen feber då, men igår när jag kom hem till pappa efter träningen mådde jag inte alls bra. Kändes nästan som om jag skulle svimma och jag var så varm så att jag blev röd på kroppen. Tog tempen och hade 39 graders feber. Det var en plåga att somna på kvällen. Kall svettades nog hela natten. Idag mår jag i alla fall lite bättre, men blev hemma från skolan och får hoppas att det håller i sig till kvällen med så att det blir skola för mig imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Hejsan!

va gärna med och tävla på min blogg om ett valfri armband.

2010-10-21 @ 18:26:37
URL: http://www.sandrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0