24 februari - 2010



Sitter och funderar över om man ska ha bloggen kvar eller ej?
Med tankte på att jag aldrig skriver så är det ju onödigt, men kan ju alltid vara härligt att skriva av sig lite ibland som nu..
Med en massa, massa minusgrader på väg till skolan i morse trodde jag inte att jag skulle få ha mina tår kvar, men väl inne i värmen blev dem sakta men säkert varma. Funderar även på hur det ska gå på matteprovet idag.. kom på det sent igår kväll så han inte plugga ett dugg, men får väl hoppas på lite tur att jag kommer klara det.

Kommer nog hem runt tre idag och då blir det att pallra sig raka vägen ner på stan för att handla lite presenter till min goa vän Therese som fyller år imorgon. grattis på henne :) inte nog med det blir det att handla presenter till emelie med, som fyller om 5 dagar? :D blir en massa gotta nu den här tiden. Efter blir det gym+dans med ett stort + i kanten!

Kommentarer
Postat av: Tobias Morell

Waynes är gott :D:D <3

2010-02-24 @ 17:23:11
Postat av: Malin Olofsson

Klart du ska ha kvar bloggen, UNGE! :D <3

2010-03-01 @ 00:04:39
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0