Höst på g?

Har nu suttit här rakt upp och ned i 3 timmar. Hört regnet smattra på rutan och sett de dystra, grå målen bara svepa förbi. Tyckte synd om Emelie i morse som fick cykla iväg till skolan i regnet som bara öste ner medan jag satt med en varm kopp grönt te och åt en god frukost! Känner att jag bara ska njuta av de sista dagarna som är kvar av mitt sommarlov nu innan skolan börjar, vilket är redan på Torsdag. Regniga dagar som denna, då känns det verkligen som att hösten närmar sig med storm steg. Men hösten är ändå rätt mysig tycker jag. Men ska nog ta mig ett varmt, långt och härligt bad nu innan jag fixar till mig lite för att bege mig ner mot stan för att ta en fika med saknade T!


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

Sv: Den var jättegod :D Ja absolut, det kan jag göra! Ringer dig imorgon :D <3

2010-08-24 @ 22:38:19
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0