En dag i Gävle

Eftersom att Emelie började skolan igår så ville hon till Gävle en sväng och inhandla lite nya kläder så vi åkte dit i Fredags. Dock hade inte jag mycket pengar men köpte åtminstone Isabella Löwengrips bok som jag egentligen skulle köpa för ett tag sedan men blev aldrig av. Har även läst ut den och den var faktiskt bra! Den får en att tänkta till lite och möjligtvis ändra på några små saker lite här och där. Men för att jag ska få en bättre uppfattning om boken så funderar jag på att läsa den ännu en gång. Brukar få göra det med vissa böcker för att förstå lite extra, och därmed minnas lite mer eftersom jag har minne som en guldfisk. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0