2010.04.29

Onödigt att behöva åka till skolan idag.. Fick reda på att webbdesignen var inställd när vi kom dit, så då åkte jag direkt hem till sara för att vänta in nästa lektion, men några minuter senare fick jag reda på att vi bara behövde göra en uppgift som låg på fronter och inte komma tillbaka till skolan, lite skönt!
Så nu sitter jag här hemma hos sara och har precis lämnat in uppgiften. Ska nog ta 12 tåget hem och sooova eftersom vi även är lediga imorgon med. Härligt slut på veckan må jag säga!

Kommentarer
Postat av: carro

snygga brudar på bild därva ;)

2010-04-29 @ 16:32:33
URL: http://ccarrow.blogg.se/
Postat av: morre

Sötisar på bild då :D

2010-04-29 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0