Mys dag i skolan

God morgon!

Vaknade upp bredvid en mycket söt Emelie som tog upp nästan hela sängen. :D Tog mig en skön dusch och åt lite frukost men var nästan så att jag inte han med. Sen var det bara att springa ut till bussen. När jag kom ner till stationen var det någon kille som stod där och delade ut påsar med en festis, macka och några karameller i. Karamellerna slank ner men sparde mackan och festisen till senare. :D

Sitter i skolan nu och tycker synd om mina klasskamrater som blev av med sina datorer  för att dem var ute och surfa på internet, inte bra! ;) Dels gör jag det själv med, men som tur var så märkte hon inte det.  Märkte nyss att vi har en hel del kvar att göra på projektet som vi håller på med, så att det blir till att jobba nu då! Skönt att det börjar närma sig slutet på projektveckan, men det har varit ganska slappt och skön vecka tycker jag. Annars är dagen helt och hållet härlig, eftersom att vi efter lunch ska vi kolla på film med popcorn till :D sen får vi väl göra något mer men det har vi inte fått reda på ännu.
Efter skolan blir det nog att ta en fika med Malin nere på stan. Men det blir efter att hon slutat jobba, sen bär det av till dansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0