monday today..

godmorgon!

Sitter äntligen i skolan efter en ganska lång busstur. Tåget blev inställt imorse så det blev buss istället, men det gick!
Men är så grymt trött från gårdagen, satt vill bara hem och sova igen.
Har nu fått en uppgift som vi ska göra i idrotten. Vi ska utföra ett personligt träningspass för inomhusbruk, utan tillgång till gymutrustning. Låter faktiskt ganska roligt enligt mig, så får be malin knäppa lite kort satt jag kan lägga in och redovisa på det sättet. Efter vi arbetat med det halva lektionen, blir det gym.

Efter lunch blir det då matteprov, men de flesta säger att det är lätt så får hoppas på det!
Men nu blir det att fortsätta med mitt personliga träningspass, så kom gärna med ideér som jag kan ha i mitt träningspass!
kram på er/v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0