lovely lovely

sitter nu här i min varma säng, efter att ha tagit en lång och skön springtur, plus ett otroligt skönt bad med avslappnande ljus och en skvallertidning till det!
Så känner mig lite extra fräsch nu för att ta och sova så att jag orka kliva upp till skolan imorgon. Men är dock skönt att det är fredag igen, tycker veckorna bara rusar iväg just nu vilket är härligt.

Blev ingen träning för mig idag pga att tränaren var sjuk men kändes skönt att få vara ledig en hel dag och kunna göra lite annat. Så det blev att äta gott med mamma och senare bara ta det lugnt.
Hittade även något jobb till mig idag som syster sa åt mig att söka till, inte något stort jobb precis. Bara något litet jag hinner med men tjärnar väl lite extra i månaden iaf!
Antar att jag är illa tvungen att gå och lägg mig satt jag orkar vara i skogen i 3 h imorrn på naturkunskapen..
godnatt på er.
puss/v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0