helgen

Fredag
Spenderade hela kvällen och däremot natten med Elin.
Träffade henne efter skolan. På vägen hem kilade vi in på MM och köpte lite frukt och chocklad för att göra ckockladfondue! Blev inte som vi hade hoppats på men det gick i iallafall. och gott var det kan jag lova! :)

Lördag
Idag bar det av ner på stan för en härlig dansuppvisning nere på torget!
Gick jättebra, och kul att det kom så otroligt mycket folk! :)
Senare vid ungefär 16.00 blev det "skattjakts letande" för mig, Therese och hennes två bröder. Haha, det var en lite annorlunda skattjakt med roligt och lite klurigt var det. Efter vi var klara åkte vi hem till Tess och åt god mat, och sen bar det av ner på stan för att kolla på bio: flickan som lekte med elden. Den var faktiskt ganska bra, men ändå lite svår att förstå men väntar nu på att den tredje filmen ska komma!



Melinda, jag och malin.

Söndag
Skönt att man fick ta god tid på sig att sova idag. Men hade hoppats på att syster skulle komma vilket hon inte kunde. Hade planerat att först gå på spinning, och sen ut och äta men får ta det en annan gång istället!
Så åkte iväg på spinningen själv vilket jag är glad över att jag gjorde för gud vilket härligt pass det var! Det tycker jag ni alla borde pröva på någongång.
Sen har jag bara pluggat inför provet vi ska ha i matte imorn. usch, orkar inte med det, men får hoppas på att det kommer gå lite bra iallafall.

nu blir det film, sen sova inför imorn!
godnatt. puss/v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0