homework is killing me

Det har hänt så otroligt mycket kul nu på sista tiden och jag har inte haft något internet så att jag kunnat uppdatera något här. Har även haft en massa plugg som jag varit tvungen att ta itu med eftersom jag varit hemma från skolan 1 vecka. Fy vad man missar, så får se till att vara frisk resten av terminen!

Vart en helt galen kul fredag med karoke och trevligt umgänge! men jag fick tyvärr tillbringa nästan hela eftermiddagen med att dricka te eftersom jag fortfarande hade ont i halsen :( men är bättre nu!
Hade även en jätte bra dag igår. Tog tåget till Gävle med Therese runt 9, så att vi var där i god tid och kunde åka hem tidigt. Kom hem glad, och nöjd med handlandet.



Senare på kvällen blev det chockladmask och mys framför tvn med hennes familj.



Måste även gratta mamma som fyllde år 25 oktober, men kunde inte ladda upp något då :)'

Men nu väntas sängen, och en lång skoldag imorgon.
godnatt/veronica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0