090512

hallooj, dags för mig att fortsätta med bloggandet ett tag nu, får se om det håller!
Har haft fullt upp nu på sistonde så har inte blivit så mycket av skrivandet, men ska försöka ändra på det.

Helgen har varit toppen iaf, åtminstonde i lördags.
Åkte med tjejerna till sthlm, gick på stan, shoppade och yrade omkring på grönan :) blev en hel del handlat och det behövdes! hade en kanon kul dag med mycket skratt och tårar, haha. tusen tack för allt tjejer.

Igår var det inte vilken dag som helst eftersom min gotjej Malin fyllde 16 år :) hann tyvärr inte fira henne då, så blir väl något minikalas för henne till veckan, hoppas jag. grattis på dig älskling :)

Sitter hos Therese nu, ska kika på biljetter till globen, ska förmodligen dit i sommar. Lääääängtar som en tok med tanke på att jag aldrig varit där, så det ska allt bli kul :) sitter också och funderar på om jag ska ta och åka upp till syrran ikväll iaf, fast beror nog på hur sent det blir och hur vädret ser ut.
jaie, finns nog inge mer att skriva nu så..
/ puss&kram sålänge, verre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0