Tjejvättern 2015

Kort och gott. Lördag, 07.00 och klockan ringer, frukostbuffé och uppladdning väntar. Lite pirr i kroppen och det är dags att åka mot start. Nummerlapparna är uthämtade, hjälmarna är på och vi är redo! Startskottet går och vi är på rull. De första 2 milen var rumpan som bortdomnad, men efter lite depå-ståpp och energipåfyllning blev det både bättre och lättare. Vilken upplevelse. Tiden flög förbi, och det var hur roligt som helst! Att bara få rulla fram längs vägarna, se nya delar av världen, med världens bästa syster bredvid min sida! Jag blir lycklig bara jag tänker på allt vi gjort/ska göra! 
 
Från regn till solsken. Med en kedja som hoppade ur, fötter som domnade bort och en kort sträcka med fruktansvärd jobbig motvind, är detta något jag glatt kommer minnas faktiskt. För 10 mil senare, sida vid sida, passerar vi mållinjen tillsammans, med det bredaste leendet på läpparna, min bästavän & syster. VI ÄR BÄST! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg

2015-06-16 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0