Jag är tillbaka!

Jag har varit borta från bloggandet ett tag nu pga en massa olika anledningar. Men tänkte att jag kör igång igen! Har ju massvis att dela med mig av nu framöver. Leder ju spinning för fullt, har fått bästa syster som träningskompis, jobbar på för fullt, inreder nya lägenheten som jag och Eric flyttat till och massvis med annat skoj. Dock har jag inte så mycket nya bilder då jag håller på att leta en ny kamera som jag hoppas hitta snart..
 
Men just nu ligger jag utsalgen efter att ha lett ett svettigt spinningpass! Så nu ska jag och min älskling beställa hem lite mat, mysa och bara ta vara på sista timmarna på denna helg! Bästa avslutet på denna vecka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0