Redo för helgen

Fredagen har kommit, och för vissa innebär det ledighet men jag jobbar faktiskt helga helgen. Men ser ändå fram emot allt vad den har att erbjuda. Sen måste jag berätta att för bara någon timma sedan var jag och Eric iväg och kikade på en lägenhet. Båda fastnade för den då den va otroligt fin och mysig men vi får se hur det blir med den nästa vecka. Annars kommer min fredag besta av en höstig löprunda alldeles strax innan jag sedan svirar om och gör mig i ordning för 20-år fest för goa My. Så ni får ha en fortsatt fin fredag alla! 
 

Kommentarer
Postat av: brander

sv; fick pengar för att skriva om deichmann, är inte intresserad av dom hehe :)

2013-11-29 @ 14:07:45
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0