Lite variation

Frukost, i alla dess slag, färger och former är det bästa jag vet. Men för tillfället har jag snöat in mig på grötfrukosten, men idag kände jag för lite variation. Så slog till på en form av risifrutti toppat med  varma bär samt macka med diverse och en stor kopp te till det. Riktig energikick!
 
Utöver det har jag gjort ett besök på röntgen någon timma för att kika på mitt knä samt min höft, dock utan besked, så det blir ännu ett besök imorgon som jag hoppas blir avbockat. Annars har jag enbart traskat omkring på stan, myst i soffan och tagit det lugnt. Åh, längtar redan till morgondagen vilket innebär fredag, mys och helg. Ett leende för det! 
 

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ojoj så gott det ser ut! vill också ha risifrutti nu ju haha :)

2012-09-09 @ 12:00:58
URL: http://www.vonskareng.blogg.se
Postat av: alexandra ekstrand

Åh, älskar dina frukostar kvinna! Hur gör man detta egentligen?? <3

2012-09-14 @ 09:57:49
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0