Svårt att låta bli

Kom ner lite tidigare på stan idag, vilket ledde till att jag sveptes in på bikbok som idag hade 50% på allt.. Försökte hålla fingrarna i styr men åh vad svårt det va, det gick ju tusan inte! De va ju så mycket fint, och billigt. Med mig hem följdes 5 fantastiska tröjor. Väl hem landade jag i sängen tills min otroligt underbara älskling klev innanför dörren med kladdkaka i handen. Så ska springa runt och tända massa ljus, bulla upp med filtar, koka lite te samt lite annat smått nu innan vi myser ner oss i soffan med gotta för att avsluta denna fina torsdagskväll.  
 

Kommentarer
Postat av: sara

jasså? får försöka klämma in det då :D

2012-11-12 @ 11:19:11
URL: http://sshm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0