Då bär det av

Godmorgon på er! Idag vankas studentkryssning för mig men mitt sjuka uppvaknande imorse gjorde det inte bättre någonstans, halsen värker och snoret rinner.. Men det stoppar inte mig! Laddar på för fullt med cvitamin och frukt! Vad mer hjälper mot förkylning, släng hit alla era bra tips!? Ska alldeles strax börja packa väskan och sedan kila ner på stan för att se om jag hittar något att ha på mig ikväll i sista sekund (som vanligt), men tror kvällen kommer bli så grym! Nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Apelsin är mycket effektiv mot försylning, hjälper iallafall för mig :) krya på dig!

2012-02-28 @ 13:30:41
Postat av: Viktoria

Apelsin är mycket effektiv mot försylning, hjälper iallafall för mig :) krya på dig!

2012-02-28 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0