Min babe

Eftersom min babe tillbringar veckan i Stockholm utan mig så är morgnarna på tåget mycket ensamma. Dock tror jag att veckan kommer att gå relativt fort eftersom vi har projektvecka där vi ska arrangera årets öppet hus som ska ske den 18 november. Har just nu ingenting att göra så det blir bara att sitta rakt upp och ned och nästan halvsova på lektionen... Nästan så att jag funderar på att kila till vilorummet och ta mig en tupplur ;) I alla fall så är babe troligen hemma på Lördag igen och då är det mys som står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

<3 vi MÅSTE leka imorgon, hela dagen!

2010-10-25 @ 12:07:54
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0