jobbigt!

Har nu svenska, men mina tankar svävar mest bort och funderar på hur det går för min syster som opereras här i gävle.. uscha, det är inte roligt att veta, att hon möjligtvis kan bli dålig efter att hon genomfört operationen men vi håller tummarna på att hon kommer att bli bra, och som hon själv säger att hon kommer få ett nytt och härligt liv! Får nog snart höra hur det gått, som tur är så ska hon ringa så fort hon fått orken tillbaka och får ringa.

Träffade min andra syster (ellinor) igår efter skolan och gick in på waynes och tog oss en fika, med mycket prat om allt möjligt. Efter det hämtade emelie, mamma och Carola (syster) mig för att åka till sjukhuset där vi skulle släppa av syster. Det var tungt att lämna henne där, och se hur både mor och dotter grät i varandras famn. uscha..
Men som tur var blev det bättre när vi kom hem. Då tog vi och laga lite mat och sen hoppade jag och Emelie ner i ett varmt bad. Det behövdes, efter en lång dag i skolan och en hård eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0