Härliga färgklick

Har nu äntligen slagit mig ned i soffan hemma efter en kanonbra och mysig helg i sundsvall. Men här blir jag inte sittandes länge till, solen skiner, humöret är på topp, leendet är på helspänn och det kliar i mina ben och träningsnerver, så ska strax bege mig ut för att njuta av solen och sedan väntas ett härligt träningspass tillsammans med Linda! Därmed inviger jag min härligt färgglada sport-bh som inhandlades i Sundsvall. Synd nog är färgen inte rättvis, den är faktiskt mer korall-färg-liknande i verkligheten..
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Veronica, va fin du är!

Och jag måste berömma dig för dina fina mat bilder! Man blir hungrig och sugen! :) Stor kram!

2013-03-19 @ 09:06:22
URL: http://jennyjanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0