Att inte ge upp

Livet är inte alltid lätt ibland, och så är det för oss alla. För det ska vi inge ge upp, även om det ibland känns lättast! Vissa strävar efter något andra inte gör och så kommer det alltid vara. Vad som är rätt för mig kanske inte rätt för just dig. Du har mål, drömmar, tankar, erfarenheter, tillgångar och en vilja du inte ska släppa taget om. Skit kommer vi alla få höra/ta allt eftersom. Så länge du mår bra av det du gör. Jag tänker banne mig inte ge upp, jag vet vad jag vill/gör och ni ska se att jag kommer att lyckas. De gäller att finna en balans. Jag är på god väg, men är inte där ännu, men o så snart! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Först & främst - TACK för din peppande kommentar! Betyder hur mycke som helst! Tyckte mycke om texten du skrivit i det här inlägget också.

Jag kör tungt när jag tränat. Tungt och länge.
Den sista repen ska man knappt klara, då kör man bra :)

2012-11-07 @ 13:14:28
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Katrine

Åh Veronica. Vilka fina bilder. Härlig blogg... Och du, du gjorde min dag idag. Hade haft värsta pissdagen på jobbet men du lättade upp allt...

2012-12-13 @ 18:04:42
URL: http://halsoatiin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0