Inför praktiken

Godmorgon! 
Nu va det tomt här i bloggen men har haft fullt upp hela veckan lång, men nu är det äntligen fredag! Har nog inte berättat det ännu men Pia har (är fortfarande) varit i thaliand i 3 veckor då jag och E bott här i lägenheten själva vilket har varit riktigt underbart och kul faktiskt. Har gått galant och det har kännts så bra! Så nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem och nästa man åker iväg.. men det ska nog gå bra!

Sitter just nu och mumsar på min smoothie innan jag traskar ner mot gina för praktik. Härligt väder, solen skiner och jag är på kanonbra humör! Efter praktiken väntas ett härligt träningspass innan jag åker hem och slänger mig i soffan resten av kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0