Walk-in closet

Sprang runt lite här hemma hos pappa och kom på att jag för några dagar sedan pratade med honom om att göra om vår skrubb/klädskrubb till en walk-in closet. Så har nu bestämt mig för att göra om där inne och fixa så att det blir snyggt eftersom att det bara ligger en massa skräp därinne just nu och dels för att jag ska börja vara hos pappa mer, så då vore det roligt att ha något att göra om dagarna. Ska måla om, in med lådor, ny lampa och spegel. Men frågan är hur jag ska ha det. Har ni några förslag på hur jag skulle kunna göra så skriv gärna! :)


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

ååååh nice :D

2010-10-25 @ 12:06:55
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0