Emelies konfirmation

Tiden går nå otroligt fort. Kändes som om det var igår jag konfirmerade mig men idag var det Emelies tur. Hinner inte skriva så mycket nu för att jag är tvungen att sova, så bilderna får tala för sig själva. Men hon var riktigt fin idag ska ni veta!
Efter att jag varit och kollat på Emelie så bar det vidare av mot hedens danssal för lite workshop! De va nå grymt vad kul det var, inget jag ångrar! Tror nog även att jag tar och åker på deras dansläger nästa sommar med!



Här kommer sötan in!



Syster Lisse-Lotte, Julia och Jennifer!


Jennifer, Peter, Lucas, syster Maria och Tomas!


Sötnosarna!


Syster Carola och Tony, så söta så!


Hela gänget!






Sötan


Klar i kyrkan, hemfärd för fika nu!


Pappa och hans tjej


Mia, Carola och Emelie


Söt syster


Emelie och Nathalie


Haha, söta mamma!

Mor och dotter




Fika!


Syster Maria, ihih


Min go kille Lucas!



Avslutar med en bild på nästan hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0