trött tjej

Hade precis lagt mig i sängen för att försöka sova innan jag får ett sms av Malin som ber mig skicka iväg några bilder som hon knäppte på mig då jag var hårmodell till henne, plus att Sara ringer några sekunder senare. Så tog mig ork till att kliva upp och skicka iväg allt, men nu blir det väl istället att jag blir kvar sittandes här ett bra tag vilket inte är bra.. 

Så när jag ändå är på gång så slänger jag in ett inlägg här. :) Dagen har varit bra och jag har mått helt okej. Mötte upp t efter skolan för att kila hem till henne och fixa brännan lite eftersom solen var i högsta hugg! Blev liggandes ett bra tag innan vi bestämde oss för en springtur. Sprang dryga 3km. Det var faktiskt riktigt skönt och lättare än vad jag trodde att det skulle vara eftersom jag inte sprungit på evigheter, men en sak som låter riktigt bra i mina öron just nu är att jag får lite sovmorgon imorgon, kommer sitta skönt nu för har varit så trött på senaste. 

Ser nu att klockan börjar bli och känner redan att jag inte kommer orka sitta uppe länge till.. men det bästa är att jag skickat iväg allt nu och då blir det att stänga ner och kila iväg mot sängen igen och sova som en stock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0