Sept. 24, 2009

Ligger i sängen med datorn just nu, plus att jag pratar med en underbart glad flicka vid namn Elin i telefon.
Får se om det blir sängen eller något efter, annars har jag inte gjort mycket idag förutom dansen som var lika kul som vanligt :)
Vet iaf att det blir hem till elin och fira henne på lördag eftersom hon fyller år, grattis på henne! :) sen blir det nog att jag sover hos henne sen för att åka till hennes far och fira henne nästa dag, riktigt roligt att hon bjöd dit mig faktiskt :) .
nä nu börjar ögonlocken dra sig ner över ögonen, satt jag ska nog ta och krypa ner i min härligt sköna säng och gosa ner mig bland alla kuddar, gnatt alla.
puss/v.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0