julstress

konstigt nog känner jag mig riktigt stressad över att jag inte alls är klar med alla julklappar och fix inför jul, men stannade kvar i gävle efter skolan i två timmar för att kolla på julklappar med jossan. Mötte även på carro :) blev stressigt som tusan till tåget hem eftersom jag och carro segade oss mer än vi trodde. sprang såklart in på fel tåg först men i sista sekund hamnade vi på rätt!
Sitter hos far nu, med en underbar sikt ut över snön som bara öser ner. Längtar nu bara tills man får komma upp i backen och åka. Blir nog plugg en snabbis nu innan PH.

god natt

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

uppdaTERA MERA!

2010-01-14 @ 12:12:57
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0