Jag vill njuta varje minut

Att våga visa svaghet, misslyckas med mina mål och prata om det är inte min starka sida. Jag har helt enkelt hamnat i en rejäl svacka. Men vi alla hamnar väl där någongång. Senaste tiden har jag varken haft vilja, lust eller energi till att göra något. Det är så hemskt. Jag är inte alls mig själv... Det är så mycket som blir fel när man är nere på botten. Jag vill njuta av livet, skratta, umgås, träna och allt annat fint. Jag vill hitta tillbaka till den rätta veronica igen, och det är jag på god väg till. Tack vare världens finaste pojkvän, syster och alla nära runtom mig! Jag är så lycklig över allt jag har. Jag vet att jag kan, och det tänker jag bevisa. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0