2014 är nu här!

1 vecka har snart passerat på 2014 och jag kan säga att mitt år har börjat så himla bra! Jag är så himla redo för vad detta år har att ge att jag inte kan sluta le. Det är nu man kan börja om på nytt, med en go start, bort med det gamla, in med det nya. Mina mål har redan skrivits och jag längtar efter att få bocka av dem! Idag var första dagen jag satte min fot på efterlängtade Friskis&Svettis för i år, och känslan var fantastisk! Jag kommer helt klart överösa er med massor av goa matbilder, svettiga träningsinlägg, mysiga vardagsbilder och givetvis massor av annat som mitt liv har att erbjuda nu, så är ni nyfikna får ni mer än gärna hänga på! Lyckliga kramar från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0