Höstmys

Vaknade tidigt imorse, kikade ut genom fönstret och möttes av regn och rusk. Men jag kan ändå tycka att denna tid är så mysig! Levande ljus, filtar, kramar, pussar och massa mys med alla olika sorters godsaker framför en film med den bästa man vet precis som i helgen. Men även härligt svettiga träningspass varvat med mysiga promenader och löprundor. Dock är jag väldigt uppsvälld och seg i hela kroppen efter helgens bravader.. Så dagen har gått åt till städning och fix i lägenheten.
 
Nu däremot har måndagen gått mot sitt slut och jag är mer än redo för morgondagen och kommande vecka som jag verkligen ska ta vara på! Ska först mysa ner mig i min älsklings famn och bara ha det bäst och bli omhållen tills jag somnar, på just det sättet som enbart han kan! Jag älskar nog hösten just för detta, det blir en väldans massa mysandes! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0